Tuesday, April 14, 2009

不知道自己在害怕什么, 也不知道为何担忧。我想要的到底是什么?我还在寻找吗?我还在徘徊的边缘吗?那莫名的恐惧为何占据了我。。。

我想要的生活,想过的人生;我有勇气去追求吗?

是否我会被别人的看法打倒 ,是否我会过得了自己这一关?

I want to write my own chapters in life. The pen's in my hand, but why am I not penning it down? Take the fear away from me, take the low self esteem away from me, take what doesn't belong to me... take it away..

July.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?